"Allt väl?"

Tänk att 15 års tystnad kan avslutas med en så enkel mening! Min helg började bra, men slutade nästan ännu bättre!
I lördags blev det bowling och banken, i söndags åkte jag till Lund för att hälsa på. Mkt nostalgi och många kära återseende. Jag hjälpte till att göra pastasallad till alla nollorna (ungefär 155 st) och fick se Phöset in action som jag ville. :) En underbart bra helg helt enkelt!
Hela veckan (och alla innan det) har vi haft jättevarmt på jobbet eftersom vi har så dålig ventillation. Idag slutade den helt vilket inte va så bra. Kunderna kan ju välja att vända i dörren, men vi måste stanna kvar och jobba..
Så idag har jag köpt kjolen som jag har gått och trånat efter, som en belöning för att jag klarade dagen. Och det bästa är, den är ju ännu snyggare på! :D

På order från Sofie..

Så är det nog dags att uppdatera. Men det händer inte så mkt i mitt liv just nu när jag bara jobbar. Jag kan iofs snacka om alla konstiga gubbar och tanter som kommer in i butiken men då hade jag fått sitta här hela dagen. :)
I helgen ska jag åka till Lund och hälsa på. Wiiee! Det kommer bli super!
Nu ska jag göra vid mig så jag kan gå hem till Ida och väcka henne, för idag fyller hon år! :D
C U soon!


Hej

Idag börjar mitt nya liv! Bara så ni vet! :)


RSS 2.0