PVK, sond, kateter och injektion..

Igår va en bra dag, vi betygsatte och skickade in våra hemtentor, så nu har vi dom över, mamma va i lund och fick veta att hennes värden har blivit bättre och jag lyckades sälja en bok till! :)

Nu är det plugg, plugg, plugg som gäller, har två tentor till på fredag.. Det är jobbigt men måste göras!
Varför kan jag inte bara sätta mig ner och göra det jag borde? Jag hittar en massa annat roligt att göra, har börjat sticka igen, vad jag stickar kan jag inte säga! :) Men jag hade tillockmed kunnat tänka mig att städa rummet, allt för att få slippa att plugga!


And many more!

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men jag är trött på snön nu! Och just när jag tänkte att det snart kanske försvinner, då börjar det snöa igen! Det är som ett hån rätt upp i ansiktet "haha, här ligger en massa snö och du kan inte åka skidor i år!"

Men jag deppar inte för det, idag är ingen vanlig dag!
Det är min och Andreas 1års dag! :) ♥

Jag är så nyfiken på vad han har planerat för oss i eftermiddag! Eftersom jag har tre tentor till på fredag så sitter jag och pluggar.. eller inte precis just nu kanske! :)
Och sen blir det eftertentafest/20årsfest på lördag! Men först måste jag göra tentorna, och det betyder att jag måste plugga. Så hejsvej!

Long time, no see

Nu va det ett tag sen jag skrev sist, anledningen är väl för att det inte har hänt så mkt förutom en massa plugg..
Nyårsafton blev lyckad!
Härom helgen bowlade jag och Andreas med hans föräldrar, vi förlorade.
Jag kuggade (med ynka 5 poäng ifrån) på min anatomi och fysiologitenta.
Men jag är lika glad för det! För imorgon är det 50 års kalas och på måndag firar jag och Andreas 1 år. Kan ni tänka er det? 1 år, det har gått riktigt snabbt! Han har iaf en massa planerat, som jag inte vet någonting om! Jag älskar överraskningar! :D

Nu ska jag plugga till tenta nr 2, 3 & 4! Eller vi får se hur mkt jag hinner och orkar! :)

RSS 2.0