I'm still a rock star, I've got my rockmoves!

Livet på msn är rätt tråkigt när man inte har någon att snacka med. Men jag ska inte klaga, det finns ju folk som har det värre.. Just nu ligger Louise och snackar med någon lastbilswannabe i telefon, rätt underhållande att lyssna på faktisk! :P
Idag har jag fikat med Mikaela och Linda, köpt fina muggar och umgåtts med Annica. En produktiv, ledig dag med andra ord!
Sängen skriker mitt namn, bäst att lyda! :)

When you talk to me, I swear the whole world stops.

Jag är lite uppjagad just nu, Louise hade gått och lagt sig och plötsligt skrek hon som om det stod en okänd gubbe med yxa lutad över henne. Det visade sig att det bara va en spindel. Efter många misslyckade försöka att fånga den (jag vägrade döda den eftersom jag inte heller är jätteförtjust i småkryp) fick jag tillslut ut den genom fönstret.
Imorgon är jag ledig, vilket är lite lyx nuförtiden! Då blir det lunch med Linda som snart också åker till USA. Varför åker alla ifrån mig? Nu när jag väl har fått hem Mikaela.. :P
19, 18, 16, hur långt vågar jag gå?

På vift i Skåne

Ny vecka, nya tag! Jag saknar Sofia, jag hade nästan glömt hur det kändes att bo i olika städer. Eller förträngt kanske passar bättre. Men snart kommer jag och hälsar på! :D
Lördagen blev inte riktigt som planerat. Vilken den inte brukar bli. Jag hängde med Minja och hennes kompisar till Åstorp för att kolla på, vad jag trodde, någon kompis som skulle spela på ett uteställe. Visst vi hamnade i Åstorp, men det på en konsert med en blind, bosnisk man. Jag förstod inte ett enda ord från låtarna och inte heller vad dom flesta sa, vilken kan vara lite frustrerande. Men förutom det, och att jag va extremt trött, så va det helt okej. :)
Nu ska jag gå och göra vid mig för jobbet!


RSS 2.0