So long suckers!

Nu åker jag på skidsemester! :)

Till "Anonym"

Vem är du? Du glömde skriva ditt namn! :)

Jag är lite sur, märks det? :)

Ju mer jag tänker på det, destu mer inser jag att detta inte är min dag. Egentligen började allting när jag skulle in till stan och fika med Karro. Innan det hade min dator krånglat som vanligt. 
Bussarna härifrån går alltid 5 i, varje timme, förutom den timmen jag skulle ta. Först såg jag 10 i bussen åka mitt framför ögonen på mig, jag kunde inte springa heller eftersom det va så halt. Nästa buss kom aldrig så jag fick sitta och vänta i över 20 min. Naturligtvis missade jag bussen när jag skulle hem också! :)
När jag skulle torka golvet på mitt rum lyckades jag ta den värsta moppen, så det tar väl 2 timmar för govet att torka nu!
Och som om det inte va nog har min mobil lagt av, eller jag kan rättare sagt inte skicka meddelande, allt annat funkar som tur är. Men det är så typiskt nu innan skidsemestern!
Snart ska jag hem till pappa och träna bort min aggressivitet, undra om jag kan få med honom denna gången tro? :)


Sådär ja!

Nu har jag anmält mig till högskoleprovet, börjat storstädningen på rummet och ska snart iväg och jobba, trots att jag skulle varit ledig idag. Jag är duktig! :D


Got me going crazy

Jag har börjat med en dålig vana, jag har börjat snooza på mornarna! Inte bra, idag skulle jag gå upp halv 8, och tänkte att jag lätt kunde sova en halvtimme till.. Så jag ändrade klockan till 9.00, som tur va upptäckte jag mitt misstag innan jag somnade om. :)
Lagom till stan öppnade åkte jag in för att träffa a. Vi hann gå i ungefär alla affärer som finns i Kristianstad (nu överdrev jag lite), till djuräffen och tivoliparken. Jag visade honom biblioteket som han skrämmande nog inte ens visste var det låg! :)
Jag köpte fika till mina jobbarkompisar och skrev en passande lapp på förpackningen:


"Idag har jag jobbat på Kappahl i två år
så varsågoda och ta en utav mina goda,
hemmabakade kakor! =) // Dessan"


Trots att kakorna inte va hemmabakade så uppskattas alltid fika på jobbet! :)

My life would suck without you!


RSS 2.0