Nu blir jag lite besviken

Jag läste någonstans att artmade bara ska spela en spelning i kristianstad i år. För det första, vad blir det av kristianstadsdagarna utan artmade!? Och för det andra, varför är deras enda spelning just den dagen som jag inte ska vara hemma på?
Jag fick ett mail från skolan i lund nu, artmade ska ner dit och spela imorgonkväll. Varför lund? Det är ingen som vet vilka artmade är där ändå, förutom dom som kommer från kristianstad från början.
För att sammanfatta, mer artmade åt folket (i kristianstad!) :)

A disease of the mind

Jag är glad och min kudde luktar gott. Dagen har varit väldigt produktiv med en lång promenad och bl.a städning av stora delar av huset. Så jag förtjänar att slappa lite framför tvn ikväll! 
Treoreklamen kommer aldrig när jag kollar på tv ensam, men konstigt nog visas den varje gång jag och a slår på tvn. :)

Med hjälp av uteslutningsmetoden har jag nu kommit på att sjalen tillhör Karro, för dom som är intresserade. :)

Dagens favvo!

Orange sjal - ägare okänd

Efter två veckor med bara en ledig dag, såg jag fram emot min lediga vecka! Men icke sa nicke! Det blev inte ens sovmorgon, upp halv 7 för att köra bilen till glasmästaren efter en liten olycka i söndags. :)
Jag hade precis kommit hem och gått och lagt mig igen, jag tänkte att nu ska jag min själ sova lite till! Men då ringde chefen och frågade om jag kunde jobba. Det va bara att gå upp igen, hade 20 min tills bussen skulle gå. Jag kletade på lite smink och drog på mig kläderna igen. Men duktig som man är, så va jag på jobbet kvart i 10, som jag skulle! :)
Just nu håller vi på med storstädning på jobbet, idag tog vi kassorna. Jag vet inte hur mkt damm jag har andats in! Men nu är där rent och fint iaf! Imorgon blir det provrummen, och förhoppningsvis är jag ledig någon dag denna veckan iaf!


Head first cause I'm crazy

Long time, no see som man brukar säga, här sitter jag i mina mjukiskläder och undviker som vanligt att röja lite på rummet. Fast snart är det väl oundvikligt, det är bara en tidsfråga innan jag har mer kläder på min stol än vad jag har i garderoben. :)
Igår va det banken med M, A och J. Himla trevligt om jag får säga det själv! Mindre trevligt idag!
Det är bara några veckor kvar till skidsemestern nu, jag och mamma har lagat mat hela dagen och skrivit inköps- och packningslistor för hela slanten! Nedräkningen har äntligen börjat!

Russian Roulette is not the same without a gun

Jag vaknade och all snö va borta, jag som älskar snö! Jag la märke till att mina föräldrar har städat undan julen också, och plötsligt kom jag ihåg att mamma nämnde nåt om det igår. :)
Så innan jobbet måste jag hinna med att plocka undan alla(!) mina julsaker och i princip packa hela väskan för helgen. För ikväll är det girlsnight med m och på lördag bär det av till Lund. ♥
Lika bra att böja någon gång då, jag börjar ju trots allt jobba kl 1!

En lagom rolig reklam :)


Give a little bit

Idag har jag varit på en översvämmad åker och åkt skridskor. Det va roligt tills mina tår höll på att förfrysa. Men jag blev lite rädd när isen under KÅ började brista, men ingen kom till skada som tur va!
Snart ska jag iväg och sitta barnvakt. Hoppas han är snällare idag än när jag träffade honom senast.
Jag längtar tills imorgon, då blir det pizzabak! :)


Mahahahax

Nyår va bra, och jag tror att 2009 kommer vara bättre! :)
Veckan som kommer är jag helt ledig, snajs! Lund i helgen, det har jag längtat efter!

För er som bryr sig har systers 4 fiskar dött, den 5e spolades ner levande. Undrar om det räknas som djurplågeri?

RSS 2.0