Det här är slutet på vår film

Jag är stressad, trött och ledsen. Om tre dagar har jag tenta och sen är det sommarlov för hela slanten! Tre dagar ska väl inte gå så himla långsamt? Men det är tre lååånga dagar!
Och folk får halsfluss till höger och vänster om mig så det är väl bara en tidsfråga innan jag också blir sjuk. Det är ett under att jag inte redan har blivit smittad! Men jag håller tummarna på att det förblir så. 
Imorgon är det min sista dag på praktiken så idag har jag varit på sandhem och beställt tårta. Tänk vad 8 veckor kan gå snabbt! :) Det känns som jag började igår! På vägen hem gick jag inom pappa och eftersom alla va på väg till jobbet när jag kom va det jag och Alle som gick hemifrån sist när han skulle till skolan. När han hade låst dörren vände han sig till mig och sa "Om ni behöver hjälp med något på fredag så är det bara att ringa, jag kan komma och hjälpa till!" Söta lillebror! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0