Tidig tisdag

I snart två veckor har jag gjort två desperata försök att hitta nåt att ha på mig på studenten, utan något direkt resultat. Så jag frågade Mikaela om hon ville hänga med om vara smakråd och efter andra affären (det hade kanske gått 20 min sen vi kom in till stan) hade jag hittat två klänningar och en blus/tunika. Är det inte underbart? :)
Snart ska jag ta bussen till sjukhuset, har jag sagt att jag inte tycker om att gå upp halv 5? Det gör jag inte iaf! Men egentligen skulle jag ju jobba natt, och så här i efterhand så är jag glad att jag inte gjorde det! I eftermiddag ska jag åka hem och ta hand om min sjuka pojkvän, han har ont i halsen och det är så synd om honom! :)


Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-01 @ 06:09:06
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0