Askungen!

Jaha, då va det dags igen! Mamma är på väg in till sjukhuset igen, KÅ är med henne, och Louise är i hässleholm för att hämta Jesper. Och själv hemma är jag, någonting som jag hade blivit glad för för några månader sen. Men denna gången står diskmaskinen full med ren disk som bara väntar på mig att tömma den, på diskbänken står en massa smutsig disk från frukosten. Torkskåpet är fullt med kläder som ska strykas och jag som gick upp tidigare för att plugga! Mamma har iaf varit så snäll att hon har fyllt kylskåpet och frysen med mat, så vi behöver ju inte gå hungriga iaf! :)
Ikväll blir det födelsedagsmiddag för min del. 7 personer blev plötsligt 4, men vi kommer nog ha riktigt roligt ändå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0