Can I have this last dance with you?

Idag är en stor dag, min lilla lillebror, som inte är så liten längre, blir tonåring! Tänk att han växer så fort, jag kommer fortfarande ihåg när jag fick träffa honom första gången på sjukhuset. Och nu har han både växt om mig och börjat få finnar. Men det är väl bara han som växer? För jag känner mig lika gammal! :) Tyvärr kan jag inte åka och gratta honom idag eftersom han slutar när jag börjar.. typiskt!
Jag ska som sagt på praktiken idag. Jag börjar bli trött på att behöva klippa mina naglar korta och inte få använda parfym. Men det är väl bara att vänja sig, för det är tydligen så mitt liv kommer se ut framöver! Jag fick iaf veta att Ida också jobbar c-tur ikväll. Så det blir lite roligare, kanske vi fortfarande har överbeläggning så hon får hjälpa till på "min" sida! :)
Och på måndag är det min tur att fylla år, jag har beslutsångest över hur jag ska göra. Jag vill ju göra något för att fira. Men vad vet jag inte, för fest blir det inte iaf, det har mamma sett till! Kanske ett resturangbesök? Time will tell! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0