Like a hurricane

Idag har det varit underbart väder, och jag har suttit inomhus hela dagen! Jag har iofs varit ute två gång, en gång för att ge mamma telefonen och en för att ta in tvätten. :) I förmiddags var jag så duktig och pluggade, men sen startade jag sims och sen gick det bara utför! Jag måste sluta med det!
Igår fylde louise år, pappa och farfar med familjer va här och firade med smörgåstårta och kladdkaka för hela slanten, kl 11 på "morgonen". Allt för att jag skulle på praktiken kl 2.
På sjukhuset hade vi överbeläggning, vilket betyder mkt att göra, och jag älskar det! :D Tiden går fort när det är lite stressigt och jag får ju sticka, dela mediciner och göra en massa annat roligt. Fast förvirrade personer kan ta hårt på krafterna!
Imorgon är det dags igen, får se hur många nya ansikten det är att hälsa på då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0