Nya hollywoodbantningen: tappa 12 kg på 3 dygn!

Jag vet inte om det beror på att jag har skjutit allt framför mig länge nog eller att mamma inte är hemma, men äntligen börjar jag ta tag i saker. Igår tvättades det 2 maskiner tvätt, 1 maskin disk, vi lagade mat och sorterade tillockmed strumpor självmant!
Idag har jag putsat mina fönster, vilket jag egentligen skulle gjort för kanske flera månader sen, när jag fick fågelskit på ett utav dom.. :) Men varför är det så mkt lättare att göra saker om man inte har mamma över axlen som tjatar om att man måste göra det ena och det andra? Jag måste flytta, helst nu!
Ikväll är det praktik som gäller, sen är pappa så snäll och kommer och hämtar mig och låter mig låna bilen, eftersom det inte går någon buss tillräckligt tidigt imorgon! ♥
Nu ska jag plocka undan lite och dammsuga, mitt rum ser ut som 3e världskriget! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0