Sometimes the very thing you're looking for, is the one thing you can't see

Min, och Norges dag blev lyckad! Mamma kom hem och det firades med tacos här hemma och tårta hos pappa. Sen bar det av till andreas och där hann vi med lite tårta tillsammans med hans föräldrar, mormor och farmor. En underbar dag med andra ord! :) Och som vanligt efter en födelsedag ligger alla presenter framme och jag vet inte var jag ska göra av allt! Jag får pussla lite, så löser det sig nog!

Nu har vi sökt en lägenhet till, inte för att jag tror att vi har någon chans att få den, men det är roligt att försöka iaf, och det va inte inflyttning förrän september så det är ju rätt lagom! Jag håller tummarna iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0