The longer we're apart

Idag mår jag bra, riktigt bra dessutom! :) Jag tog lite sovmorgon för att sova ut och det kan göra mer än man tror. När jag höll på att plocka fram frukost berättade KÅ att min morbror, som dessutom fyller 50 i dag, och han skulle äta frukostbuffé på sandhem, så jag bestämde mig för att hänga med och satte in smöret och skinkan igen. Och jag kan skryta lite med att jag gjorde rätt beslut! Kaffe, te, juice, bröd, frallor, en massa goda pålägg, ägg, småvarmt, och en liten chokladbit på det. Jag va så mätt efter första rundan, men man får ju passa på när det bjuds på så fin frukost. Så nu kommer jag inte behöva äta igen förrän ikväll! :)
Nu sitter jag och pluggar, eller ja, kanske inte just nu. :) Men det är så skönt att ha tid till att plugga för en gångs skull. Trodde inte jag någon gång skulle bli glad över att få sitta med näsan i böckerna! Och i eftermiddag bär det av till sjukhuset för att fira grisen med kaka och tårta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0